Samen groeien

in sales en service

Samen groeien

in sales en service

Uw vakmanschap

met de kracht van online

De digitale en online ontwikkelingen gaan snel. Het consumentengedrag verandert. Steeds meer consumenten willen online hun producten kopenof online geserviced worden. Maar wij geloven juist in de kracht van het vakmanschap in uw winkel. Klanten adviseren en helpen doe je gewoon nog steeds bij de opticien. LensOnline biedt een succesvolconcept dat digitale kansen en lokaal ondernemerschap combineert.

Wij zijn LensOnline

Even voorstellen

Opgericht in 2006 met maar één doel. Samen met zelfstandige opticiensgroeien in sales, service en zelfstandigheid. Wij geloven in decombinatie van onze digitale kennis en lokaal ondernemerschap, met vakmensen die consumenten helpen. Met LensOnline heeft de klant altijden overal 24/7 toegang tot het breedste en diepste assortimentkwaliteitslenzen in combinatie met de beste service van zelfstandigeopticiens. LensOnline verzorgt de online en offline marketing en bewerkt de markt. Met een eerlijke financiële win-win constructie. Zo ondernemenwe samen vanuit een partnership. LensOnline is de grootste en meestbekende contactlenzen site van de Benelux én de enige die samenwerkt met meer dan 130 contactlensspecialisten verspreid over België en Nederland.

Uw voordelen op rij

+ Dankzij intensieve communicatie- en marketingcampagnes naar onze online klanten, zorgen we voor een sterk groeiende klantenstroom naar uw zaak
+
Alle transport- en boekhoudingskosten komen voor rekening van LensOnline
+U bespaart een hoop tijd aan uw administratie
+
U betaalt geen instapkosten en geen maandelijkse bijdrage

+ Alle zorgkosten, controles, (her)aanpassingen en oogzorg zijn 100% voor u
+Voor elke partner leggen wij een exclusieve regio vast
+
U ontvangt meer winstmarge bij de verkoop van ons eigen merk EyeDefinition
+
Bovendien ontvangt u ook commissie op alle online verkoop van klanten die aan uw zaak gelinkt zijn
+Lenzen en vloeistoffen worden maandelijks op basis van commissie verrekend in plaats van inkoop/verkoop marge

Dankzij LensOnline kunnen we ons focussen op waar we goed in zijn. Klanten helpen en adviseren.”

Van der Weij Optiek Geldermalsen

"

Nationale reclame

voor LensOnline werkt

LensOnline heeft het afgelopen jaar op landelijk niveau flink geïnvesteerd in diverse media. Denk hierbij aan online bannering op NU.nl, plaatsing in diverse (vak)bladen, tv-commercials etc.

Bert Boon, oprichter van LensOnline, legt uit waarom dat ook in 2021 een essentieel onderdeel blijft van de strategie: “In een jaar waar onze partners het moeilijk hadden zagen we toch bemoedigende cijfers van nieuwe klanten die, ondanks de omstandigheden, de weg naar een partner vonden. Het is nu onze taak om die nieuwe klanten die de weg nog niet vonden te wijzen op het belang van oogzorg, professioneel advies en ondersteuning bij een partner. Daarom verdubbelen we in 2021 onze inspanningen op het vlak van nationale marketing & communicatie.”

Nationale campagnes

Zorgen voor meer leads en klanten in uw winkel

LensOnline begeleidt

nieuwe klanten tot in uw zaak

Folder
Om het belang van goede oogzorg te benadrukken en de expertise van de opticien uit te lichten, ontvangen alle klanten, zowel bestaande als nieuwe, onze folder in hun brievenbus.

E-mail marketing
We gebruiken het koopgedrag van onze klantenvoor gepersonaliseerde communicatie.

LensOnline wint er niets bij als een klant alleen maar online blijft bestellen.Een klant die is gelinkt aan een opticien wordt beter begeleid en is daardooreen loyalere klant. Met een verdubbeling van onze marketing- en communicatieactiviteiten zetten we in 2021 alles op alles om onlineklanten bij u in de zaak te krijgen.

Door nog meer nadruk te leggen op het belang van oogzorg. Online klanten die zich binnen uw exclusieve regio bevinden krijgeneen persoonlijke waardebon om bij u langs te gaan voor een oogcontrole.

De waardebon van €18 wordt door LensOnline betaald! Deze wordt uvergoed. Uiteraard krijgt u ook commissie op de verkoop van de lenzen en vloeistoffen.

Hoe?

Lokale social media

Ook via sociale media bereiken we klanten in uw exclusieve regio, om zo nieuwe klanten in uw zaak te krijgen.

Postmailing
Oude en nieuwe klanten ontvangen geheel vrijblijvend een gepersonaliseerd pakket met daarin o.a. een oogzorg waardebon en het advies om bij u langs te gaan.

Tijd voor Oogzorg
LensOnline lanceert in 2021 de Maand van de Oogzorg, om meer aandacht te vragen voor het belang van oogzorg en voor professioneel advies.

...een klant die bij u in de winkel komt altijd uw klant blijft? Deze klant wordt gelinkt aan uw winkel waardoor u altijd commissie ontvangt op alle bestellingen, zowel online als in de winkel

....een klant die gelinkt is aan een LensOnline partner gemiddeld 21% per jaar meer bestelt dan een klant die niét is gelinkt?

...de tevredenheid van gelinkte klanten over onze service 9,3/10 is? Bij niet gelinkte klanten is dat 8,6/10.

...klanten gelinkt aan een opticien veel vaker op oogcontrole komen?

Wist u dat?

Persoonlijke dienstverlening, daar draait het om bij LensOnline. Zowel naar onze klanten, als naar onze partners. Daarom staat er een vast team voor u klaar!Neem contact op met Marco (Sales Manager) voor een vrijblijvend gesprek over uw mogelijkheden voor een LensOnline partnership. Wanneer u besluit samen met ons de lenzenmarkt te veroveren, worden Lianne en Bo (Account Managers) uw aanspreekpunt namens LensOnline.

Telefoon+31 (0)6 15 82 05 90

Mailadres: marco.stolk@lensgroup.eu

Bo

Account Manager Aftersales

Lianne

Account Manager Aftersales

Marco

Sales Manager

Maak kennis met Bo, Lianne en Marco

Copyright © 2021 LensOnline.nl. Alle rechten voorbehouden.