Opticien en partner worden van LensOnline? Klik hier.

“Hun advies en geduld kwam als een godsgeschenk” In gesprek over eerste lenzen ervaring met tevreden LensOnline-klant Mechy Hectors (56) Hoelang ben je al lensdrager en hoe was jouw eerste lenzen ervaring? Mechy: Nog maar sinds...

gescheurde lens

“Hun advies en geduld kwam als een godsgeschenk”

In gesprek over eerste lenzen ervaring
 met tevreden LensOnline-klant Mechy Hectors (56)

Hoelang ben je al lensdrager en hoe was jouw eerste lenzen ervaring?

Mechy: Nog maar sinds drie jaar. Tot mijn veertigste droeg ik een bril, maar dat vond ik onhandig. Bovendien kon ik er niet goed mee zien, dus ging ik op zoek naar een alternatief. Al was mijn eerste lenzen ervaring niet zo positief. Mijn vorige opticien schotelde me maar één optie voor en dat werkte niet voor mij. M’n zicht was nooit scherp. Dus waren we terug bij af. Gelukkig pakte De Moor Optiek in Steenbergen het anders aan. Ze lieten me een drietal setjes lenzen proberen en daaruit volgde een product dat perfect bij me past!

Lenzen ervaring

Welk product is het geworden?

MechyMultifocale lenzen. Voorheen dachten ze dat ik te droge ogen had voor lenzen, en dat mijn oogbol niet goed gevormd was. Het zogezegde enige antwoord was mijn ogen laten laseren. Het advies en het geduld van De Moor Optiek kwam als een godsgeschenk. Door écht te luisteren naar mijn noden kwamen ze erachter dat ik helemaal geen droge ogen heb en vonden we een lens die ik wel kan dragen. Ik kan nu goed in de verte zien én perfect op mijn computerscherm kijken. Zelfs beter dan met mijn bril (lacht)!

"Er ging een hele wereld van nieuwe producten voor me open, waar ik het bestaan niet eens van af wist."
Mechy Hectors
Tevreden LensOnline-klant

Hoe bevalt de samenwerking tussen je opticien en LensOnline je?

Mechy: Erg positief. Er ging een hele wereld van nieuwe producten voor me open, waar ik het bestaan niet eens van af wist. Het assortiment is zo groot dat iedereen er wel een kijkoplossing vindt. En dat nog eens in verschillende prijscategorieën én met oogzorg. Voor mij de ideale combinatie.

Bestel je meestal online of via je opticien?

Mechy: Ik vind het zelf het fijnst om via mijn opticien te bestellen. Doordat hij zoveel aandacht aan me besteedde tijdens mijn zoektocht naar de juiste lenzen, heb ik een goede band met hem. Ik ga dan ook met plezier halfjaarlijks langs voor een nieuwe bestelling. Het zou voor mij een beetje gek voelen om hem enkel te bezoeken als er iets mis is. Daarnaast slaan we op dat moment altijd een praatje. Zo blijft hij op de hoogte van hoe ik het maak.

lenzen ervaring

Koppel je daar dan ook een oogmeting aan?

Mechy: Nee, daarvoor ga ik naar het ziekenhuis. Ik heb een verhoogde oogdruk en dat moet nauwkeurig gemeten worden door gespecialiseerde artsen. Zij delen de resultaten vervolgens met mijn opticien. Maar zelfs bij dat onderzoek hebben lenzen me geholpen: vroeger keek ik er altijd tegenop om naar m’n onderzoek te gaan. Er zitten namelijk mensen aan je ogen, en als brildrager was ik dat niet gewend. Als lensdrager kan ik er een stuk beter tegen.

Waarom zou je LensOnline aanbevelen voor een goede lenzen ervaring?

Mechy: Vooral voor de kwaliteit van de lenzen en het grote assortiment. Dankzij het grote gamma aan producten is er voor ieder wat wils. Maar minstens zo belangrijk is het geduld dat de LensOnline-partneropticiens hebben met hun klanten. Zo kwam ik alleszins tot een duurzame oplossing voor mijn lenzen ervaring. Dat maakt écht het verschil!

Deel hier ook jouw lenzen ervaring met LensOnline  en help andere  ook een juiste keuze te maken!

Share:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Andere leuke artikelen:

Inhoudsopgave